2023-10-14 - Speiderhytteturen Vinterbro Stallerud (304)

Bli speider

Speiding er vennskap for livet

Velkommen som speider i Vinterbro speidergruppe

Du kan starte som prøvespeider og være med på speidermøter og tur – gratis i 30 dager

Speideren er vennskap, mestring og friluftsliv.

Du får oppleve mye moro sammen med andre som liker å være ute i naturen året rundt. I speideren gjør vi det meste, alt fra å tenne bål, padle kano og bygge trehytte, til å lage video, klatre i trær og dra på leir i Norge eller utlandet. Vi lærer oss å klare oss selv og å samarbeide med andre. Vi leker og lærer og har det gøy.

Speiding er gøy!

Vi har møter ute – hver tirsdag, og drar på helgetur omtrent en gang i måneden. I troppen er vi rundt 20 barn, unge og voksne og vi har plass til ennå flere barn og unge født 2013 til 2008.

Her finner du gruppas Foreldreinfo og på denne siden kan du se vanlig spørsmål og svar som foreldre og andre måtte ha.
Er det fullt, vil barn av voksne som bidrar som ledere prioriteres, siden vi da får plass til flere speidere.  Søsken av barn i troppen prioriteres også.

Meld deg på

For å bli prøvespeider fyller du ut innmeldingsskjema under som sendes direkte til vårt medlemssystem Min speiding.  Etter den første måneden blir du overført til vanlig medlem.